Etichete

,

Se încheie o etapa si începem alta, exact asa cum se termina luna Iulie si pășim in luna August. August=foc. Foc=purificare, renaștere, acțiune, viteza, finalizări dar si noi începuturi, viata.

mesajul ingerilor
Săptămana aceasta ca de altfel întreaga luna sta sub semnul focului, energia este destul de densa si uneori greu de gestionat, ai senzația ca te lasă fara aer. Lucrurile se întâmpla cu viteza, poate mai repede decât suntem obișnuiți si ne pot lua prin surprindere, ca din oala.

Pana acum am tot setat intenții, am clarificat ce vrem sa facem, ne-am detașat si am curățat ce nu ne mai servea, acum este timpul sa acționăm! Este momentul sa facem efectiv primul pas către ce ne-am propus, practic suntem împinși de la spate.
Mare atenție pentru ca tocmai din cauza felului in care vine acest val de energie, pot izbucni conflicte, certuri, chiar si incendii la propriu!  Pe cât posibil stați in preajma apei, conectati-va la energia acesteia, beti apa – pentru a domoli focul.
Putem da dovada de o impulsivitate exagerata in aceasta săptămana, tocmai de aceea este important sa analizam bine înainte atat vorbele cât si faptele.

Nu va speriați de foc, folosiți-vă de toate aspectele sale in pozitiv si profitați de drumul pe care-l deschide in aceasta perioada!

